• img1
  • img2
  • img3
  • img5

Γράμμα Ιούνιος 2015

Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ                                                                                     

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014-2015

01 Ιουνίου 2015

Γράμμα από τον Διευθυντή της Σχολής

ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Διανύουμε περίοδο παγκύπριων και προαγωγικών εξετάσεων. Πόσο σημαντική είναι η ορθή επιτήρηση από τον/την εκπαιδευτικό κατά τη διάρκεια της εξέτασης;

Ποιες ηθικές αξίες και αρετές μεταλαμπαδεύουμε στον μαθητή όταν επιτηρούμε ορθά κατά τη διάρκεια της εξέτασης; Μεταλαμπαδεύουμε την τιμιότητα, την αξιοκρατία, την αξιοπρέπεια, τον σεβασμό, την αγνότητα, την ανιδιοτέλεια, την ανθρωπιά, το ήθος, τη δικαιοσύνη…

Ποιες αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές προάγουμε στον μαθητή όταν ασκούμε πλημμελώς την επιτήρησή μας και επιτρέπουμε τη δολίευση; Προάγουμε τη συνομωσία,    την απάτη, τη δόλια συναλλαγή, την επιβουλή, την εξαπάτηση, την ψευτιά, την πανουργία, την κατεργαριά, τη διαπλοκή, τη διαφθορά, τη νόθευση, την καλπιά, την απατεωνιά,           την παραπλάνηση, τη δωροληψία, τη δωροδοκία, τον δεκασμό, την κατάχρηση εξουσίας,  την ασυδοσία, την κενοδοξία, την προκλητική έπαρση, την ανηθικότητα, την αυθαιρεσία,    την καπηλεία αξιών, τη φιλαυτία, την αλαζονεία, την ιδιοτελή μεθόδευση, τη μικροπρέπεια, την αναξιοπρεπή συμπεριφορά, τη φαυλότητα, τον ηθικό ξεπεσμό, την αναισχυντία,           την αδιαντροπιά, την αισχροκέρδεια, την ακόρεστη αρχομανία, την ποταπότητα, την ευτέλεια, την εξαγορά, τον αριβισμό, τον τυχοδιωκτισμό, το λάδωμα, την κίβδηλη υπαρξιακή επιβίωση και τη διαιώνιση των ψευδαισθήσεων…

Τι μας θυμίζουν όλες οι πιο πάνω αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές; Είναι αυτές οι αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές που διανθίζουν την πολιτική ζωή, και όχι μόνο, της πατρίδας μας;

Ως παιδαγωγοί, λοιπόν, ας κάνουμε αυτοκριτική και αυτογνωσία και να αναλογιστούμε πώς μια ενέργειά μας επηρεάζει την ψυχοσύνθεση του μαθητή και δη, αυτή η ενέργειά μας, να διαδραματίζεται εκτός διδακτικών διαδικασιών.


Λουκάς Παπαντωνίου

 

•   •   •


Ο Διευθυντής καθιέρωσε να γράφει κάθε μήνα ένα «γράμμα» προς τον Καθηγητικό Σύλλογο. Το «γράμμα» αυτό αναρτάται πάνω σε ξεχωριστή πινακίδα, μέσα στην αίθουσα του Καθηγητικού Συλλόγου, καθώς και στην ιστοσελίδα της Σχολής μας. Με το «γράμμα» αυτό, ο Διευθυντής θέλει να μοιράζεται μερικές σκέψεις του με τους εκπαιδευτικούς. Ο Διευθυντής προτίμησε αυτό το γραπτό τρόπο επικοινωνίας, διότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι πολύ μεγάλος και συνεπώς είναι αδύνατον να μοιράζεται, προφορικά, κάποιες σκέψεις του με το σύνολο των εκπαιδευτικών.