• img1
  • img2
  • img3
  • img5

Γράμμα Φεβρουάριος 2015

Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014-2015


11 Φεβρουαρίου 2015


Γράμμα από τον Διευθυντή της Σχολής

Εργασιακό άγχος


Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι ένα από τα πιο απαιτητικά και αγχώδη επαγγέλματα. Σε κάθε περίοδο κατά την οποία διδάσκει, αναπόφευκτα εκτίθεται και υπόκειται σε άμεση κριτική και σε αξιολόγηση από τους εκπαιδευομένους. Συνεπώς το εργασιακό άγχος που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί κυμαίνεται σε ψηλά επίπεδα.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες οι απαιτήσεις του λειτουργήματος του εκπαιδευτικού είναι περισσότερες από ποτέ. Έχουν επεισέλθει, ως επαγγελματικά προσόντα, πρώτον η παιδαγωγική κατάρτιση και δεύτερον το ψηλό επίπεδο γνώσεων του αντικειμένου τους.        Οι γνώσεις αυτές συνεχώς μεταβάλλονται λόγω της αλματώδους προόδου της επιστήμης και της τεχνολογίας. Επιπρόσθετα, η οικονομική κρίση δεν συμβάλλει στην ψυχική ηρεμία του εκπαιδευτικού, όπως φυσικά και κάθε άλλου εργαζόμενου. Το εργασιακό άγχος, επίσης, οφείλεται και στην κακή οργάνωση της εργασίας από τη Διεύθυνση.

Η Διεύθυνση της Σχολής, έχοντας γνώση και επίγνωση των παραπάνω, θέλει να πιστεύει ότι παρέχει, κατά το δυνατόν, ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, όλες τις διευκολύνσεις για την εκτέλεση των καθηκόντων των εκπαιδευτικών, καθώς και τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειάς τους. Στόχος μας είναι οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί να προσέρχονται στη Σχολή με σχετικά καλή ψυχολογία, χαρά και ικανοποίηση.

Τέλος, για την πρόληψη του εργασιακού άγχους και τη δημιουργία ευχάριστου εργασιακού κλίματος, η Διεύθυνση είναι δεκτική σε κάθε εισήγηση από τους εκπαιδευτικούς, είτε κατ’ ιδίαν είτε μέσω των εκπροσώπων του Καθηγητικού Συλλόγου ή των συντονιστών Βοηθών Διευθυντών.

Λουκάς Παπαντωνίου

•   •   •

 

 


Ο Διευθυντής καθιέρωσε να γράφει κάθε μήνα ένα «γράμμα» προς τον Καθηγητικό Σύλλογο. Το «γράμμα» αυτό αναρτάται πάνω σε ξεχωριστή πινακίδα, μέσα στην αίθουσα του Καθηγητικού Συλλόγου, καθώς και στην ιστοσελίδα της Σχολής μας. Με το «γράμμα» αυτό, ο Διευθυντής θέλει να μοιράζεται μερικές σκέψεις του με τους εκπαιδευτικούς. Ο Διευθυντής προτίμησε αυτό το γραπτό τρόπο επικοινωνίας, διότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι πολύ μεγάλος και συνεπώς είναι αδύνατον να μοιράζεται, προφορικά, κάποιες σκέψεις του με το σύνολο των εκπαιδευτικών.