• img1
  • img2
  • img3
  • img5

Γράμμα Σεπτέμβριος 2016

Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2016-2017

01 Σεπτεμβρίου 2016

Γράμμα από τον Διευθυντή της Σχολής

όπου: εκπαιδευτικός = ο/η εκπαιδευτικός
μαθητής = μαθητής/μαθήτρια

Κουράγιο και δύναμη

Ο πανδαμάτωρ χρόνος, σαν σίφουνας, έχει σαρώσει τις διακοπές με γρήγορες ταχύτητες.
Η σχετικότητα του χρόνου, βλέπετε, όπως την ανέλυσε ο Άινσταϊν.

Είναι, όμως, σίγουρο ότι γυρίσατε πνευματικά ανανεωμένοι, πίσω στις επάλξεις των αιθουσών διδασκαλίας, με υψηλή ιδεαλιστική ατομική στοχοθέτηση. Η συλλογική, όμως, στοχοθέτηση για τη νέα σχολική χρονιά 2016-17, θα συναποφασιστεί από τον Καθηγητικό Σύλλογο, ώστε όλοι μαζί ομόθυμοι να επιτύχουμε αποτελέσματα που θα μας κάνουν όλους να νιώθουμε περήφανοι για τη Σχολή μας.

Στη νέα σχολική χρονιά, εξακόσιοι (600) περίπου γονείς ή κηδεμόνες μάς εμπιστεύθηκαν ό,τι πιο πολύτιμο, αγνό και ωραίο έχουν, δηλαδή τα παιδιά τους.

Καλούμαστε να τα διαπαιδαγωγήσουμε.
Καλούμαστε να μεταφέρουμε γνώσεις.
Καλούμαστε να καταστήσουμε τη μάθηση βιωματική, διερευνητική και ενδιαφέρουσα.
Καλούμαστε να μεταλαμπαδεύσουμε ιδανικά και αξίες.
Καλούμαστε να είμαστε δίπλα τους με ευσυνειδησία.
Καλούμαστε να δημιουργήσουμε πολίτες με ολοκληρωμένη προσωπικότητα.
Καλούμαστε να μυήσουμε τους μαθητές στην κοινωνική ευαισθησία.
Καλούμαστε να θέσουμε τα θεμέλια για ένα καλύτερο αύριο.
Καλούμαστε να μεταδώσουμε ΑΓΑΠΗ.

Εμείς, ως εκπαιδευτικοί, έχουμε επίγνωση των δυσκολιών του λειτουργήματός μας.
Ας πάρουμε όμως κουράγιο, δύναμη, όραμα και έμπνευση από τα λαμπερά μάτια των παιδιών, για μια ακόμα δημιουργική χρονιά!


Λουκάς Παπαντωνίου

•   •   •


Ο Διευθυντής καθιέρωσε να γράφει κάθε μήνα ένα «γράμμα» προς τον Καθηγητικό Σύλλογο. Το «γράμμα» αυτό αναρτάται σε πινακίδα, μέσα στην αίθουσα του Καθηγητικού Συλλόγου, καθώς και στην ιστοσελίδα της Σχολής μας. Με το «γράμμα» αυτό, ο Διευθυντής θέλει να μοιράζεται μερικές σκέψεις του με τους εκπαιδευτικούς. Ο Διευθυντής προτίμησε αυτό το γραπτό τρόπο επικοινωνίας, διότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών είναι πολύ μεγάλος και συνεπώς είναι αδύνατον να μοιράζεται, προφορικά, κάποιες σκέψεις του με το σύνολο των εκπαιδευτικών.